Den motvillige shopparen
Kompisarna Ida och Ellinor ska tågluffa och har många punkter på inköpslistan att pricka av, som svenskt godis och nudlar. Rose-Marie storshoppar och Kjell assisterar motvilligt. Fem timmar senare är de fortfarande inte klara och Kjell plågas.