En dags extremshopping
Jimmy laddar för extremshopping med familjen. Inköpslistan började han skriva i februari och släpet är med för säkerhets skull. Ola-Conny får se hur det går till när hans bröd tillverkas och campingkungen Micke lär oss att "relaxa".