Konfetti och fanfarer
I dag är en festlig dag. Den tre miljonte besökaren shoppar loss på varuhuset och det ska firas! Boris har förberett konfettiregn och väntar på kunden med en blåsorkester. Morgan testar en ny arbetsuppgift och är nervös.