Pingisduellen
Medarbetaren Shu är tidigare pingisproffs. Ola-Conny utmanar honom ändå i en match. Kan Shus snabba fötter rå på Ola-Connys långa armar? Fitnessfantasten Niklas äter bara kyckling och ris och behöver nu fylla på förrådet med 20 kilo ris.