För din hälsa/Golf-strul/Toms svanesång/Kung Spike den förste och siste
En hälsovårdsinspektör besöker hotellet, och alla försöker städa. Tom och Jerry blir uppspelta under minigolfen, och en beskyddande svan blir vän med Jerry. Spike vill bli kung och håller hov i hotellet, tills Tom och Jerry revolterar.