På spat/Hårig värdighet/Musens år/Relativitet
Tom och Spike besöker ett spa, där Jerry och Tuffy förstör för dem. Tom byter plats med en ambassadörs snobbiga katt.I Chinatown möter Jerry romantiken, men ger Tom fyrverkerier. Jerrys bayerska kusiner besöker hotellet, där Tom jagar dem.