Herre på täppan/Dubbelgångar-trubbel/Suverän surfning/Kabuki-katt
Tom och Jerry hamnar på en soppråm, där de möter luriga råttor. En "scenkatt" tar Toms plats som dubbelgångare. Tom och Jerry surfar vid Jersey Shore. En kabuki-skådespelare hittar Tom och Jerry i sitt bagage, när han återvänder till Japan.