Spela inte apa/Vovve-mästerskapet/Vi ser det snöar/Toots den förfärliga
Tom får hålla en chimpans borta från bananer. Tom har Spikes plats i en hundtävling, där Jerry är det hemliga vapnet. Ett musikaliskt upptåg i snön, under vintern i staden. Toots fångar Jerry så hon och Tom kan umgås mer.