Inbrott med katt och mus/Larven och musen/Det händer i Harlem/Late Jerry
En popstjärna checkar in på hotellet, men visar sig vara tjuv. Jerrys larvkompis gömmer sig i en blomma, som Tom vill ha. En jazzlåt kompar Tom och Jerry som servitörer. En radiostyrd mus får Jerry att störa Tom, men det gör Jerry lat.