Frenemies Chapter Five: The Thief
Courtney fortsätter hjälpa Cameron i smyg, och teamet märker att hon är frånvarande i sin roll som ledare för JSA. Mike och Jakeem kommer med ett förslag till Cindy. Yolandas beslut att följa sin magkänsla leder henne till en chockerande upptäckt.