Frenemies Chapter Three: The Blackmail
Courtney och JSA får ett anonymt tips som kan vara till hjälp i mordutredningen. Efter att Sylvester blivit tillsagd att finna balans tittar han på olika jobb i Blue Valley samtidigt som han försöker reda ut vem han är utan sin Starman-identitet.