Frenemies Chapter One: The Murder
Courtney hoppas att det äntligen ska bli frid i Blue Valley, nu när Starman är tillbaka och hennes forna superskurkar till fiender svär att ändra på sig. Men när Gambler kommer till stan undrar teamet om han verkligen går att lita på.