Frenemies Chapter Six: The Betrayal
När Pat och Barbara får veta att Courtney umgåtts med Cameron ger de sig ut på ett spaningsuppdrag för att se om familjen Mahkent utgör ett hot. Sylvester är redo att fylla tomrummet efter Courtney, och spänningen mellan Yolanda och Cindy tilltar.