Frenemies Chapter Ten: The Killer
Courtney och gänget omgrupperar sig efter en dramatisk sammandrabbning. Mikes och Jakeems skrämmande upptäckt tvingar Pat och Sylvester att iaktta högsta beredskap. Paula och Larry försöker ställa saker och ting till rätta.