Shazam!
Vi har alla en superhjälte inom oss – det krävs bara lite magi för att locka fram den. I Billy Batsons fall handlar det om att ropa ordet ”Shazam!”.
Vi har alla en superhjälte inom oss – det krävs bara lite magi för att locka fram den. I den 14-årige fosterpojken Billy Batsons fall handlar det om att ropa ordet ”Shazam!” för att förvandlas till den vuxne superhjälten Shazam.