Stora Sprätt/Hälla vatten på en anka
En jakt på mat leder Snurre och Squeaks till en kamp mot Barbaren och björnen Krakos. / Innan hans hemsjö töms måste Daffy sätta stopp för Helmer Mudds nya mineralvattensföretag.