Bröllopskvackaren/Matgalningskanalen
Daffy hamnar på ett tjusigt bröllop och det är upp till Leslie Lillylegs att få den förstörande ankan därifrån./Ivana har ett matlagningsprogram och blandar av misstag in Snurre när hon stjäl hans morötter.