Gauchon Daffy/ Befria Slugsworthy
När Helmers kor blir stulna skickar han iväg Pelle för att få hjälp av Gauchon Daffy för att få korna tillbaka. / Snurre Sprätt ser Slugsworthy utföra ett trick i Frejs akvarium och bestämmer sig för att befria sjöelefanten.