Veras vrede/Cirkusexperten
Snurre Sprätt deltar i en MMA-match och ser hur mästarkämparen Vera fuskar. /Viktor är clown på en pretentioös cirkus när hans nummer förstörs av en kritisk åskådare, Daffy Anka.