Riddaren och ankan/Fifflaren Snurre
Sir Littlechin tror sig vara rikets främsta fäktare, så gycklaren Daffy utmanar honom i en duell. / Efter att Squeaks har förlorat en hel påse nötter i en pool-match mot den fuskande Shifty beslutar sig Snurre för att lära Shifty en läxa.