Bästa Snurre/Lewis och Pelle
Snurre kidnappas och tvingas bli bortskämde rikemanssonen Paul Perdys "bästa vän". / President Helmer Mudd beordrar en expedition att utforska gränslandet västerut och upptäcka en rutt till Stilla havet.