En svinaktig semester/Fallande träd!
Pelle hyr en husbil till en bilsemester genom landet och plockar upp en "skadad" Daffy som ger honom en åktur han inte bett om. / Snurre möter Blacque Jacque Shellacque i en gammaldags skogshuggartävling och hela skogen står på spel!