Ödeläggelsens dansmatrona
När den kända dansaren Maddie Ziegler vinner en gammal dansstudio där det spökar i en tävling, ber hon sin vän Daphne Blake och hennes mysterielösande vänner att hjälpa henne undersöka stället.