Svärdet, Räven och Scooby-Doo!
När vårt mysterielösande gäng kör bil i Japan, stoppas dem av ingen mindre än den kände skådisen Mark Hamill. Han är i stan för en klassfest, men ett förfärligt Rävmonster har attackerat festen och kidnappat en av Marks gamla lärare.