Skräcken för eldbesten!
När Scooby och gänget är på Sicilien, jagar de ett eldmonster. Men, de överraskas av att möta ingen mindre än xden kände skådisen Steve Buscemi. Hans förfäder kommer från det området, och han har en massa släktingar i stan som han besöker.