Inga Pajaskonster!
Shaggy och Scooby tar med gänget för att träffa sin gode vän, skådisen och komikern Kenan Thompson. Han planerar att sända en speciell enmans-show för att rädda en kämpande gammal TV-kanal i Atlanta, Georgia.