Mardrömsspöket
När Mysteriegänget kör vilse i Poconobergen i Pennsylvania, stöter de på Medie-universitetet, långt från allfartsvägen. Här träffar de Whoopi Goldberg, som gått på medieskolan i ett par månader nu.