Elementärt, min käre Shaggy
När Scooby och gänget tar en tur till trevliga, gamla London, råkar de ut för hemska, skrikande dödskallar från en Engelsk legend. De samrabetar med en excentrisk man som hävdar att han är ingen mindre än Sherlock Holmes.