The Wrath of Kahn
En av tjejerna avviker från planen för att bevisa att Noel Kahn är Uber A, medan de andra försöker hitta bevis som stödjer hennes teori och oroar sig för hennes känslomässiga tillstånd. Emily vänder sig till Paige för att få stöd i sin svåra stund.