Bedlam
Efterdyningarna av Hannas bortförande tynger fortfarande ner tjejerna, som börjar bli misstänksamma mot Elliott Rollins när Alis tillstånd förvärras. Spänningarna tilltar mellan Liam, Aria och Ezra när de jobbar på boken tillsammans.