The Glove that Rocks the Cradle
Polisen pressar Spencer om dr Rollins försvinnande och Hanna och Caleb försöker skydda henne. Aria saboterar för Ally och Emily på order av A.D. Förläggaren säger åt Ezra att han borde åka på pressturné ensam, och Aria vet varför.