In the Eye Abides the Heart
Emily undrar hur hon borde handskas med situationen med Ally, och Paige får henne att tänka klart. Kriminalpolis Fury fortsätter pussla ihop dr Rollins försvinnande, och Spencer inser att hon begick ett stort misstag kvällen då hon träffade Fury.