Till DeAth Do Us Part
Tjejerna har gått vidare efter A.D. och njuter av sina nya liv. Emily och Ally lever lyckliga hemmaliv, Hanna, Caleb och Aria har spirande karriärer och Spencer får ett välkommet besök av Toby.