Power Play
Ali tvingas fatta ett avgörande personligt beslut, som försvåras ytterligare när A.D. får henne att minnas ett bortglömt trauma. Spencer har ett samtal som hon borde haft för länge sen med sin far om hans tidigare synder och vistelseort den senaste tiden.