Hold Your Piece
Hanna är säker på att Jenna bär ansvaret för ett yrkesmässigt bakslag och tvingas upplysa Caleb om senaste tidens händelser. Aria och Emily går ihop för att utreda Sydney för att få veta mer om Jenna och hennes koppling till A.D.