Foto-Fågel
Pocoyo, Elly och Babyfågeln har tröttnat på att Pato bara tar kort på sina blommor, och ber honom att ta kort på dem i stället. Tyvärr är det inte lika lätt att ta kort på rörliga motiv, och Pato blir frustrerad på sina modeller.