Allas present
Det regnar presenter! En till Pocoyo, en till Elly och en till Pato! Vad spännande! Men vilka märkliga presenter: ett snöre, lite papper och några pinnar? De tröttnar snabbt på presenterna och inser att de måste jobba tillsammans för att ha roligt.