Stick iväg, Loula
Det är dags för kurragömma! Pocoyo letar och hittar mycket snabbt de andra, men bara tack vare Loula. När Loula får allt beröm blir Pocoyo avundsjuk och gör sig av med henne. Nu är det hon som gömmer sig och alla andra som måste leta.