Danstävling!
Pocoyo och Pato upptäcker att Elly är DJ på ett disco. Pato börjar visa vad han går för på dansgolvet men Pocoyo blir inte imponerad så lätt. Det blir snart en danstävling tills Elly går upp på dansgolvet och visar hur man dansar bäst.