Trolleritrick
Pocoyo försöker sig på trolleritrick. Han tar det på stort allvar men alla bara skrattar åt honom när det inte går som han tänkt. Frustrerad ger han upp, men hans vänner går omkring och samlar en stor publik till en sista föreställning.