Spark-Trubbel
Pocoyo och Pato hittar Ellys sparkcykel och bestämmer sig för att ge tillbaka den till henne. På vägen kan Pato inte hejda sig, utan bara måste visa sina allt mer och mer imponerande trick tills det går för långt.