The Garrison Commander
Claires oväntade möte med en brittisk general blir spänt när Jack Randall gör henne och officerarna sällskap på lunchen. Ett nödläge ger Claire tillfällig respit, men till slut blir hon ensam med Randall – en farlig man som vill veta vad hon döljer.