The Search
Claire och Jenny bestämmer sig för att rädda Jamie från rödrockarna. När Murtagh ansluter sig till dem, återvänder Jenny hem till sin familj, medan Claire och högländaren använder ovanliga metoder för att få fram ett budskap till Jamie.