All tid på hönsen
För nio år sen flyttade Christina, 31, och Thomas, 36, till Torö med drömmen om landet. De planerade att förvandla sommarstugan till permanentboende men elen är farlig, huset luktar mögel och sovrum saknas. Istället har de lagt sin tid på hönsen.