Camilla och Henrik
För fyra år sedan flyttade Camilla, 45, och Henrik, 42, in i sitt hus i Fellingsbro. Allt behöver göras men i brist på pengar river familjen mer än de bygger upp. Ingen tar ansvar utan de skyller på varandra. Det står klart att äktenskapet är i kris.