Renoveringen kom av sig
Carl Meuller, 31, köpte sitt radhus i Upplands Väsby tillsammans med sin tjej men förhållandet sprack och renoveringen kom av sig. Carl bor kvar med sonen Alfred, 4, men huset är en byggkatastrof: Köket har inte vatten och nedervåningen är farlig.