Huset är ett enda kaos
Fredrik, 31, överraskade sin före detta tjej och köpte en stuga på Tyresö. Förhållandet höll inte för en totalrenovering men nu har Fredrik träffat en ny, Nathalie, 24, och nu är hon gravid och de ska gifta sig. Men huset är ett enda kaos.