Orken tog slut
På Muskö utanför Stockholm bor Helena, 28, och Carl, 29, med sina tre små barn. De rev ut hela övervåningen på huset för att barnen skulle få egna rum men sen tog orken slut. Trots att övervåningen stått orörd flera år händer ingenting.