Äktenskapet knakar i fogarna
I skånska Smedstorp bor Nils, 33, och Baiba, 35, med sina två döttrar och mormor sover på soffan. Huset har varken dusch eller ordentlig isolering. Pirre och Mackan hjälper familjen med badrum, kök och sovrum till mormor. Men äktenskapet knakar i fogarna.