Anne-Lie och Bengt
Anne-Lie och Bengt bor med sina barn i ett hus i Nynäshamn. När paret träffades hade båda barn och när de flyttade ihop blev det trångt. Idag delar barnen rum med bara ett skynke mot köket. Övervåningen, som är ett tomt skal, når man via stege.